Tänk om det vore så..

Ur Bingo Rimérs blogg

FET ELLER SMAL?

» Posted by admin  » Posted on 02|23|2010

Det är mycket tjat hemma om kaggen och viktuppgång. Inte så konstigt kanske. Katrin har aldrig varit så stor. Men jag personligen har inget problem med detta. Och detta är lite intressant. Jag upplever det som om att det i första hand är kvinnor som hetsar varandra om vikt och kroppsfixering. Vi gjorde en enkät en gång bland alla grabbar som läser Moore. På frågan vem som är “Sveriges Sexigaste kvinna” så svarade nästan alla uteslutande sina flickvänner. Sen kom namn som Isabelle Scorupco, Agnes Carlsson, Prinsessan Madde etc.

Vad kan man dra för slutsats av detta? Jo vi killar älskar våra tjejer även om de går upp lite i vikt. Eller blir gravida. Man kan älska en person. Killar som älskar en kropp, mer än en person har inte upplevt äkta kärlek. När jag kramar min Katrin på kvällen och känner värmen, kärleken och passionen som finns mellan oss. Då tänker jag inte på att hon är gravid och lite större än året innan när vi träffades. Jag känner samma kärlek som då. Det spelar ingen roll om Katrin väger 50 eller 100 kg. Hon är alltid min Katrin.


.. vad lyckliga alla tjejer skulle vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0